Jacque Chien

PALLADIUM

Player  –  Jason

Character  –  Jacque Chien
Nickname/Alias  –  Jay-Dowg
Sex  –  Male
Age  –  23
Height  –  5’8″
Weight  –  12stone 4lbs
Hair  –  Blonde
Eyes  –  Blue
General Appearance  –  Short and wiry, with shaggy blonde hair. Dressed in grungy clothes, sunglasses and a baseball cap.
Birth Order  –  First Born
Family Origin  –  French (From the countryside)
Disposition  –  Blabber-mouth, nice guy but too talkative.
Alignment  –  Neutral
Money  –  $4000 life savings & $1,500 Cash Inheritance
Occupation  –  Long haul Coach Driver for Grey Hound
Goals in Life  –  There and back again, just for the buzz. (C U on the other side!)

ATTRIBUTES
I.Q.  –  07
M.E.  –  15
M.A.  –  11
P.S.  –  11
P.P.  –  08
P.E.  –  10
P.B.  –  13
Spd.  –  15
Perception  –  11
P.P.E.  –  07
I.S.P.  –  00
Hit Points  –  15
S.D.C.  –  34

Armour Type  –  none
A.R.  –  5
S.D.C.  –  0

Level  –  1
Experience Points  –  1125  (Need – 2001)

SPECIAL ABILITIES/SKILLS
Skill  –  Base  –  Bonus  –  +%/lvl  –  Total %
Mechanical Engineer  –  45  –  10  –  5  –  55
Locksmith  –  25  –  15  –  5  –  40
Automotive Repair  –  50  –  10  –  3  –  60
Automobile  –  76  –  00  –  4  –  76
Motorcycle  –  60  –  00  –  4  –  60
Coach  –  60  –  00  –  4  –  60
Land Navigation  –  40  –  00  –  4  –  40
Basic Electronics  –  40  –  00  –  5  –  40
Radio Basic Communications  –  50  –  00  –  5  –  50
Language French (family)  –  55  –  00  –  5  –  55
Climbing  –  50  –  10  –  8  –  60
Mathematics Basic  –  80  –  00  –  2  –  80
Athletics (General)
Wrestling (High School)  –  see hand to hand (pin, crush & tackle)
Read/Write & Speak Native Language – English

Hand to Hand Combat
Type  –  Basic
Number of Attacks  –  2
Initiative  –  +00
Damage  –  +00
Strike  –  +00*
Parry  –  +01
Dodge  –  +01
Roll with Punch/Impact  –  +05
Pull Punch  –  +02
Knockout/Stun Roll  –  00
Critical Strike Roll  –  00
Death Blow Roll  –  00
Pin/Incapacitate on a roll of 18,19, or 20.
Crush/Squeeze does 1d4 damage.
(*+1 to Strike with body block/tackle doing 2d4 damage.  Opponent must dodge or parry to avoid being knocked down.)

WEAPONS & EQUIPMENT
Weapons
Type  –  Bonus  –  Dam.  –  Range  –  R.o.F.  –  Ammo  –  Weight

Equipment
Description  –  Weight

SAVING THROWS
Type  –  Base  –  Modifier  –  Roll Needed
Poison – Lethal  –  14  –  00  –  14
Poison – Non-lethal  –  16  –  00  –  16
Harmful Drugs  –  15  –  00  –  15
Insanity  –  12  –  00  –  12
Psionics  –  15  –  00  –  15
Magic Spell  –  12  –  00  –  12
Magic Ritual  –  16  –  00  –  16
Coma/Death  –  /  –  00  –  depends on medical treatment
Horror Factor  –  /  –  00  –  as per creature

MISCELLANEOUS
Leaping Distance;
Up  –  02ft
Across  –  03ft
Run  –  300 mpm  –  (max)  –  04  –  melees  –  300mt/melee  –  00ft/attack
Swim  –  00 mph  –  (max)  –  00  –  melees  –  00mt/melee  –  00ft/attack
Invoke Trust/Intimidate  –  00%
Charm/Impress  –  00%

CONTACTS

Notes

Pre-gen by NightUlf

Hope you enjoyed the post & please feel free to add a comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s