Richard Moore

PALLADIUM

Player  –  Chris

Character  –  Richard Moore
Nickname/Alias  –  Cool Hands Moore
Sex  –  Male
Age  –  20
Height  –  aver
Weight  –  aver
Hair  –  Black
Eyes  –  Brown
General Appearance  –  Smart blue suited man.  Dark red shirt underneath Black hair close cut.  Toned from time in the gym. Mixed African/Brazilian background.
Birth Order  –  Illegitimate
Family Origin  –  south american – suburb/small city/large town – outskirts of Brazil a small town comparatively near the city of sau paulo
Disposition  –  Tough guy, self-reliant, cocky, a lone wolf.
Alignment  –  Neutral lawful
Money  –  $3000 life savings & ($50,000) Antique Inheritance
Occupation  –  A medical surgeon in a well known hospital
Goals in Life  –  To be published for cutting edge surgery.

ATTRIBUTES
I.Q.  –  12
M.E.  –  09
M.A.  –  11
P.S.  –  06
P.P.  –  08
P.E.  –  09
P.B.  –  12
Spd.  –  15
Perception  –  11
P.P.E.  –  13
I.S.P.  –  00
Hit Points  –  12
S.D.C.  –  18

Armour Type  –  none
A.R.  –  5
S.D.C.  –  0

Level  –  1
Experience Points  –  1225  (Need – 2001)

SPECIAL ABILITIES/SKILLS
Skill  –  Base  –  Bonus  –  +%/lvl  –  Total %
Biology  –  40  –  10  –  5  –  50
Criminal Science/Forensics  –  35  –  10  –  5  –  45
Paramedic  –  50  –  10  –  6  –  60
Pathology  –  45  –  10  –  5  –  55
Medical Doctor  –  70/60  –  10  –  3  –  80/70
Cook  –  50  –  10  –  6  –  60
Dance  –  40  –  10  –  6  –  50
Fishing  –  60  –  10  –  5  –  70
French  –  55  –  10  –  5  –  65
Spanish  –  55  –  10  –  5  –  65
German  –  55  –  10  –  5  –  65
Chemistry  –  50  –  00  –  5  –  50
Chemistry Analytical  –  45  –  00  –  5  –  45
Chemistry Pharmaceutical  –  40  –  00  –  5  –  40
Swimming  –  50  –  00  –  8  –  50
Automobile  –  76  –  00  –  4  –  76
Sewing  –  40  –  00  –  5  –  45
Research  –  50  –  00  –  5  –  50
Art  –  40  –  00  –  4  –  40
First Aid  –  50  –  00  –  5  –  50
Mathematics Basic  –  80  –  00  –  2  –  80
Read/Write and Speak Native Language – English
Running

Hand to Hand Combat
Type  –
Number of Attacks  –
Initiative  –  +00
Damage  –  +00
Strike  –  +00
Parry  –  +00*
Dodge  –  +00*
Roll with Punch/Impact  –  +00
Pull Punch  –  +00
Knockout/Stun Roll  –  00
Critical Strike Roll  –  00
Death Blow Roll  –  00
(* +1 to Parry & Dodge while in water.)

WEAPONS & EQUIPMENT
Weapons
Type  –  Bonus  –  Dam.  –  Range  –  R.o.F.  –  Ammo  –  Weight

Equipment
Description  –  Weight

SAVING THROWS
Type  –  Base  –  Modifier  –  Roll Needed
Poison – Lethal  –  14  –  00  –  14
Poison – Non-lethal  –  16  –  00  –  16
Harmful Drugs  –  15  –  00  –  15
Insanity  –  12  –  00  –  12
Psionics  –  15  –  00  –  15
Magic Spell  –  12  –  00  –  12
Magic Ritual  –  16  –  00  –  16
Coma/Death  –  /  –  00  –  depends on medical treatment
Horror Factor  –  /  –  00  –  as per creature

MISCELLANEOUS
Leaping Distance;
Up  –  02ft
Across  –  03ft
Run  –  300 mpm  –  (max)  –  04  –  melees  –  300mt/melee  –  00ft/attack
Swim  –  00 mph  –  (max)  –  09  –  melees  –  18mt/melee  –  00ft/attack
Invoke Trust/Intimidate  –  00%
Charm/Impress  –  00%

CONTACTS

Notes

Pre-gen by NightUlf

Hope you enjoyed the post & please feel free to add a comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s